Ugrás a tartalomra

Közösségi média

Miért fontos a tartalom egy webáruház esetében

A részletes termékleírások azért fontosak egy webáruházban, mert az online vásárlás során a vásárlók nem tudják megfogni, megnézni vagy ki próbálni a termékeket, így a döntésüket nagyrészt a termékleírások alapján hozzák meg. A tartalomnak kiemelt jelentősége van a webáruházak esetében a Google szempontjából is. Ha a webáruház rendszeresen publikálja az értékes és releváns tartalmat, akkor növelheti a látogatók számát, javíthatja a Google rangsorolási pozícióját és növelheti az online jelenlétét.

Miért fontos a közösségi média a webáruházak életében és mi a különbség a Facebook és az Instagram között

A közösségi média segítségével a webáruházak szélesebb közönséghez juthatnak el. A Facebook és az Instagram használata közötti különbségek: a közönség, a tartalom típusa, a funkciók és a hashtag-ek használata. Az eladóknak figyelembe kell venniük ezeket a különbségeket, amikor kiválasztják a marketing stratégiájukat és a tartalmukat a két platformon. A közösségi média azonban csak egy eszköz a webáruházak számára, amelyet az értékesítési stratégiájuk részeként kell használni.

Szerezz ügyfeleket webáruházadba hirdetési keret nélkül

Manapság már mindenhol az olvasható, hogy internetes hirdetések nélkül szinte lehetetlen értékesíteni. Legyen szó akár Google-, akár Facebook hirdetésekről, főleg egy induló vállalkozásnak kell hatalmas pénzeket a promócióba fektetni, hogy egyáltalán felkerüljön a térképre.  Ha erre nincs lehetőséged, akkor még mindig használhatod a kreativitásod, hogy a közösségi média segítségével vásárlókat gyűjts. Bár a következő tippeknél nem lesz szükséged túl sok pénzre, beletett munkára már annál inkább. Viszont minél többet dolgozol a saját vállalkozásodon, annál több látogatót érhetsz el minden nap!

Hogyan szerezz visszatérő ügyfeleket a webáruházad számára?

Az új ügyfelek megszerzése nagyon fontos, de egyetlen vállalkozás sem lehet sikeres a visszatérő ügyfelek nélkül. Különösen igaz ez a webáruházak számára, ahol a kutatások alapján az ügyfélmegtartás 5%-os javulásával akár 25-50%-kal is nőhet a profit. Ráadásul, egyetlen új ügyfél megszerzése ötször többe kerül, mint megtartani egy régit.
Ebben a blogbejegyzésben olyan tippeket nézünk meg, melyek segítségével te is visszatérő ügyfeleket szerezhetsz a webshopod számára.

Mi fán terem a Graph Search?

Lehet, hogy a Facebook népszerűbb keresőt kreál, mint a Google?  Eddig, mint ismeretes még egyik keresőnek sem sikerült túlszárnyalnia a Google népszerűségét. A Graph Search alternatívát kínál a Goolge mellé azzal, hogy nem úgy általában a weben keres, hanem személyre szabottan mindenkinek a vele megosztott információkban.  A  Graph Search a Microsofttal együttműködve készül, és ha a facebookos keresés nem jár eredménnyel, akkor a Bing találati listáját veszi alapul.

Hogyan kezdjünk neki cégünk Facebook oldalának létrehozásához

Egy Facebook oldal kiváló eszköz lehet a cégünkkel kapcsolatban álló partnereinkkel, ügyfeleinkkel, vagy cégünk, termékei iránt érdeklődő emberekkel való kapcsolattartásra, új ügyfelek szerzésére. Sokan regisztrálnak "személyként" a Facebook-ra, cégük adataival, képeivel. Ez azért hiba, mert nem tudják alkalmazni a cégek számára kialakított eszközöket

Webáruház a Facebookon

A felmérések alapján hazánkban a Facebooknak hozzávetőlegesen 3,4 millió aktív felhasználója van. Ma már magára valamit adó cég jelen van a Facebookon. Eleinte a legtöbb cég csak az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, illetve egyszerű marketing eszközként használta. Ma már lehetőség van akár teljes értékű webáruházakat is beépíteni a Facebook oldalba.
Feliratkozás a következőre: Közösségi média