Ugrás a tartalomra

Közösségi média

Mi fán terem a Graph Search?

Lehet, hogy a Facebook népszerűbb keresőt kreál, mint a Google?  Eddig, mint ismeretes még egyik keresőnek sem sikerült túlszárnyalnia a Google népszerűségét. A Graph Search alternatívát kínál a Goolge mellé azzal, hogy nem úgy általában a weben keres, hanem személyre szabottan mindenkinek a vele megosztott információkban.  A  Graph Search a Microsofttal együttműködve készül, és ha a facebookos keresés nem jár eredménnyel, akkor a Bing találati listáját veszi alapul.

Hogyan kezdjünk neki cégünk Facebook oldalának létrehozásához

Egy Facebook oldal kiváló eszköz lehet a cégünkkel kapcsolatban álló partnereinkkel, ügyfeleinkkel, vagy cégünk, termékei iránt érdeklődő emberekkel való kapcsolattartásra, új ügyfelek szerzésére. Sokan regisztrálnak "személyként" a Facebook-ra, cégük adataival, képeivel. Ez azért hiba, mert nem tudják alkalmazni a cégek számára kialakított eszközöket

Webáruház a Facebookon

A felmérések alapján hazánkban a Facebooknak hozzávetőlegesen 3,4 millió aktív felhasználója van. Ma már magára valamit adó cég jelen van a Facebookon. Eleinte a legtöbb cég csak az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, illetve egyszerű marketing eszközként használta. Ma már lehetőség van akár teljes értékű webáruházakat is beépíteni a Facebook oldalba.
Feliratkozás a következőre: Közösségi média