Ugrás a tartalomra

Használd ki a közösségi médiában rejlő erőt!

Használd ki a közösségi médiában rejlő erőt!

Nem szabad lebecsülni a közösségi oldalakat! Ha ügyes vagy, akkor kihasználod a marketing kommunikációban rejlő lehetőségeket és a fogyasztókért folytatott harcban nyertes lehetsz! A közösségi oldalak lehetőséget adnak arra, hogy minimális befektetéssel több potenciális ügyfelet érj el. Jó, ha tudod, hogy a webáruház készítése még nem minden és a sikeres kereskedéshez nem elég egy minden szempontból jól felépített online üzlet, oda be is kell csábítani a vevőket!

Az olyan ismert reklámfelületeken, mint például a televízió, szinte lehetetlen felvenni a versenyt a “nagyokkal”, de például a Facebook erre már kiválóan alkalmas. Persze sok multi is rendelkezik Facebook profillal, de az mit sem ér, mert gyakran elhanyagolják a rajongóikat.
Te akár ügyesebb is lehetsz: ha jól kommunikálsz, odafigyelsz a rajongóidra, és pl. kreatív játékokat találsz ki.  Ezáltal sikeresebbé teheted webáruházad, mint pl. egyes multi cégek. A közösségi oldalaknak hála a már meglévő vásárlóidat, de több leendő vásárlót is elérhetsz közvetlenül.
Mint minden esetben, úgy itt is igaz, hogy a kevesebb néha több. Sok webshop üzemeltetője ott téved hogy jelen van az összes közösségi média felületén. Ez teljesen felesleges. A Facebook éppen elég.
Egy profil karbantartása, frissítése is komoly feladat, nem is beszélve arról, hogy a többi oldal még nem került abba a stádiumba, hogy egy átlagos webáruház kihasználhassa a lehetőségeit. Inkább válassz egy médiát, de ott aktívan légy jelen!
Ha már egyszer belevágtál, a közösségi média meghódításába, regisztráltál és rajongókat szereztél, akkor feltétlenül folyamatosan gondoznod ezt a felületet is.
A webáruház készítés, illetve üzemeltetés már önmagában is komoly feladat, így előfordulhat, hogy a Facebookra már nem marad energiád. Inkább kérj segítséget, mert egy népszerű profilt kár parlagon hagyni és egy kialakult rajongói kört, akik akár potenciális vásárlóid is lehetnek, kár lenne elveszíteni.