Webáruház bérlés, webshop bérlés
- Webáruház ingyenes elkészítése és beállítása az Ön által küldött adatokkal
(logo beépítése, termékkategóriák felépítése, szállítási és fizetési módok beállítása) - Ingyenes segítségnyújtás, helpdesk a teljes előfizetési időszakban: +36202344240
- Induló díj: 0 Ft
- 1000 termék
- 1 email cím
- korlátlan tárhely
- korlátlan adatforgalom
Webáruház bérlés esetén, webáruházának korlátlan méretű tárhelyet és korlátlan adatforgalmat. A feltöltött termékek maximális darabszáma 1000, a képek számának, de a termék kategóriáknak sincs korlátja, ha webshopot bérel tőlünk.
Ügyfélszolgálatunk díjmentesen és folyamatosan, a nap minden szakában – emailben, telefonon, skype-on – a rendelkezésére áll és készségesen segít az esetlegesen felmerülő technikai és szerkesztési problémák megoldásában.
Webáruház bérlése előtt lehetősége van kipróbálni az általunk ajánlott oldal adminisztrációs felületét, ha regisztrál egy teszt webáruházra, amihez kap tőlünk egy felhasználói útmutatót is. Ha megfelelőnek találja az oldal struktúráját és szerkesztői felületét, webáruház bérlése esetén is az Ön elképzeléseihez alkalmazkodva átalakítjuk az oldal színvilágát, fejlécébe és a termékek fotóiba beépítjük cége logóját. Ha igényli, beállítjuk azokat a speciális tulajdonságokat, amiket később hozzárendelhet feltöltött termékeihez. Például: méret, szín, kiszerelés stb. Megjelenítjük webáruházához kapcsolódó céges Facebook oldalának tartalmát. Segítünk létrehozni egy Google Analytics fiókot, mely lehetőséget biztosít, hogy figyelemmel kísérje bérelt webáruházának látogatottságát. Végül beállítjuk a szállítási és fizetési opciókat és minden feltételt biztosítunk, ami a webáruház zavartalan működéséhez szükséges.
Válassza Ön is a MiniBolt webáruház bérlési konstrukcióját!
Így növeld webáruházad bevételét képek, fotók megfelelő használatával
A webshopokban történő vásárlás szinte minden esetben nagy mértékben támaszkodik a termék fotókra. Az online térben nincs lehetőséged kézbe venni, megtapogatni, felpróbálni, megszagolni a terméket, a száraz leíráson kívül szinte teljes mértékben csak a fotókra támaszkodhatsz. Ez a tényt a nemzetközi kutatások is alátámasztják, amelyek szerint online vásárlásaink során több, mint 90%-ban a termék vizuális megjelenésére támaszkodunk, semmint az egyéb információkra.