Ugrás a tartalomra

Marketing

A webáruház tervezés/készítés alappillérei

A webáruház tervezése során nagyon fontos odafigyelni arra, hogy az oldalon értékesítésre kínált áru lényegre törő leírással rendelkezzen, valamint figyelmet kell fordítani arra is, hogy a termékeken keresztül megismerjen minket a vásárló, mert ezáltal kialakul egy bizalmi kapcsolat is, mely sokat lendít az üzlet sikerességén.

Webáruház influencerek: kik azok és mit akarnak?

A Celebrity Intelligence nevű cég 2017 végén egy tanulmányt tett közé, amelyben influencerek és márkák digitális együttműködéseit elemezte, amely során mintegy 270 webáruház marketingszakembert, továbbá számos ügynökséget és webáruház készítési szakembert meginterjúvolt a reális eredményekért.

A webáruházak előnyei

A webáruházak megjelenése hatalmas változást okozott a kereskedelemben és a vásárlási szokásokban egyaránt. Ma már mindenkinek lehetősége van hozzáférni a webáruházakhoz, hiszen a számítógépek és a laptopok mellett már az okos telefonokon is elérhetjük a kínált termékeiket. A vásárlók szempontjából nagy előnyt jelent a webshopok megjelenése, hiszen így bármit megvásárolhatnak pillanatok alatt, anélkül, hogy kimozdulnának a lakásból.

Mire figyeljünk a webáruház megtervezése során?

A SEO elemző programok számos adatot szolgáltatnak a felhasználók részére, ám ezek között néha akad olyan adat is, amely teljesen felesleges a keresőoptimalizálás szempontjából. Épp a napokban jelent meg egy hír a szöveg/kód arány jelentőségéről. A szöveg/kód arány a weboldalak HTML kódjának és az oldalon megjelenő tartalomnak a mennyiségére utal. A legtöbb SEO elemző program erről az arányról is szolgáltat információt, de a keresőoptimalizálás szempontjából ez teljesen lényegtelen.

A keresőoptimalizálás típusai és jelentősége

Az online marketing egyik legjelentősebb fegyvere a kereső optimalizálás. Ez a módszer igen összetett és nagyon hatékony megoldást nyújt a webáruházak népszerűségének és egyben a bevételének növelésére. Sokan úgy gondolják, hogy a kereső optimalizálás, vagy röviden SEO (az angol Search Engine Optimization kifejezésből) csupán a link építésből áll.

Mitől lesz sikeres egy webáruház?

A webáruház elkészítése és a termékek feltöltése csak egy a sok fontos feladat közül, ha az online marketing világában szeretnénk tevékenykedni. Nem dőlhetünk kényelmesen hátra a karosszékben, hiszen a vásárlók nem fogják maguktól megtalálni a webáruházat, ha nem reklámozzuk eléggé. Számos módszert választhatunk a webáruházunk népszerűségének növelésére.

A felhasználóbarát webáruházak jelentősége

A weboldal elkészítése során számos dolgot figyelembe kell vennünk. De talán ami a legfontosabb, főleg a webáruházak esetében, az a felhasználói élmény növelése. A szakemberek kimutatták, hogy ez igen jelentősen befolyásolja a látogatók webáruházban való tartózkodásának idejét, a vásárlási hajlandóságot és a későbbi visszatérés lehetőségét

A kevesebb néha több az online marketingben

A közösségi média és a digitális eszközök megjelenése forradalmasította az online marketinget. A szakembereknek így lehetőségük nyílik bárhol és bármikor utolérni a potenciális ügyfeleket. Az utóbbi években azonban a számos csatorna és a rengeteg digitális eszköz, amelyek ontják magukból a különböző hirdetéseket, olyannyira megszokottá váltak, hogy már nem keltik fel a felhasználók figyelmét.

Webáruház, webshop készítés lépései 2018-ban

Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy mielőtt megbízást ad egy webshop elkészítésére, melyek azok a lépések, melyeken végigmegyünk. A webshop készítése során folyamatos konzultációval mindenben igyekszünk megfelelni elképzeléseinek. Ügyfélszolgálatunk az üzemeltetés során is költségmentesen és folyamatosan a rendelkezésére áll, és készségesen segít minden technikai és szerkesztési kérdés megoldásában.
Feliratkozás a következőre: Marketing