Ugrás a tartalomra

Pénzforgalom

Egy webáruház készítése hogyan növelhetné meglévő boltunk forgalmát és kit bízzunk meg vele?

Webáruház készítése komoly és fontos lépés a boltjának digitalizálásában. Amikor eldönti, hogy szeretne egy webáruházat létrehozni, fontos, hogy gondosan megfontolja, kit bíz meg vele. A webáruház készítése összetett folyamat és jó döntés hozni a megfelelő vállalkozást vagy szakembert a projekthez.

 

Miért fontosak a jó termékfotók a webáruházaknál és milyen tulajdonságokkal kell rendelkezniük

A jó termékfotók rendkívül fontosak a webáruházak számára, mert segítenek az ügyfeleknek jobban megismerni a termékeket, és segítenek a vásárlási döntések meghozatalában is. Az online vásárlók nem tudnak a termékekkel személyesen megismerkedni és megtapintani, így a termékfotók különösen fontosak ahhoz, hogy az ügyfelek megértsék a termék kinézetét, méretét, funkcionalitását és minőségét. Egy jól elkészített termékfotó növelheti a webáruházba érkező látogatók konverziós arányát is. Ha az ügyfelek pozitív benyomást kapnak a termékről, és ha a fotók jól bemutatják azt, akkor nagyobb valószínűséggel döntenek a vásárlás mellett.

A vásárlók mit értékelnek egy webáruházban és milyen pozitívumokkal járhat az elégedettségük a webáruház forgalmára nézve

Ha a vásárlók elégedettek a webáruház szolgáltatásaival, akkor javíthatják az árbevételt, a hírnevet és a hosszú távú stabilitást. a vásárlók számára fontos, hogy a webáruházban széles termékkínálat álljon rendelkezésre, hogy könnyen megtalálják a keresett termékeket. A vásárlók számára kényelmes, ha ugyanazon az oldalon tudnak több terméket is megvásárolni.Az elégedett vásárlók nagyon fontos erőforrások, amelyek hozzájárulnak a webáruház hosszú távú sikeréhez. Az ügyfélszolgálat minősége nagyban befolyásolja a vásárlói elégedettséget. Az ügyfélszolgálat gyors és hatékony reagálása a vásárlói kérdésekre és panaszokra javítja a vásárlói élményt.

Hogyan szerezz visszatérő ügyfeleket a webáruházad számára?

Az új ügyfelek megszerzése nagyon fontos, de egyetlen vállalkozás sem lehet sikeres a visszatérő ügyfelek nélkül. Különösen igaz ez a webáruházak számára, ahol a kutatások alapján az ügyfélmegtartás 5%-os javulásával akár 25-50%-kal is nőhet a profit. Ráadásul, egyetlen új ügyfél megszerzése ötször többe kerül, mint megtartani egy régit.
Ebben a blogbejegyzésben olyan tippeket nézünk meg, melyek segítségével te is visszatérő ügyfeleket szerezhetsz a webshopod számára.

Miért, mikor használható és miért előnyös a PayPal?

Ma már egyre több és több webáruház fogad el PayPal-es fizetési lehetőséget. Ha még Te sem vagy tisztában ennek a fizetési módnak az előnyeivel, vagy nem ismered egyszerűen magát a folyamatot, akkor most néhány kérdésedre választ kapsz. Akkor is érdemes tisztában lenned a PayPal-el, ha webáruház készítés miatt érdekel, szeretnéd betenni a fizetési lehetőségek közé, de akkor is ha, mint felhasználó, szeretnél csatlakozni a rendszerhez.

Amit a PayPalról érdemes tudni...

A Paypal használata nagyon egyszerű, olyan mint egy online bankszámla, 5 perc alatt létre lehet  hozni egy fiókot, nem kerül pénzbe,  nincs számlavezetési díj sem! A PayPal alkalmazásában az ügyfeleknek elég csak egyszer összekapacsolniuk a kártyájukat a PayPal számlájukkal, majd egyszerű bejelentkezés után a  PayPal Wallet-be, intézhetik  a fizetést.
Feliratkozás a következőre: Pénzforgalom