Miután létrehoztuk Facebook oldalunkat, természetesen a célközönségünk számára, - hiszen belőlük lesznek a majdani ügyfeleink, vásárlóink - lássuk elsőként mit tehetünk azért, hogy egyre több érdeklődő látogatót nyerjünk meg.
- Azok számára, akik, like-olják, azaz bejelölik oldalunkat, megoszthatunk linkeket, fotókat, videókat, azaz cégünkre, termékeinkre jellemző fontos infókat, de pl. létrehozhatunk feliratkozási űrlapot és aloldalakat is.
- Rajongóink mindenhez hozzászólhatnak, kifejezhetik tetszésüket, de akár kritikájukat is, mert minden információ, amit kiteszünk az oldalunkra, megjelenik az ő oldalukon is, sőt megoszthatják ismerőseikkel azokat.
- Létrehozhatunk olyan tartalmakat, amit csak rajongóink láthatnak és ezzel még vonzóbbá tehetjük oldalunkat ill. like-olásra csábíthatunk másokat.
- Természetesen ahhoz, hogy egyre többen like-olják oldalunkat állandóan friss információval kell ellátnunk. Ez azonban folyamatos jelenlétet és nem kis munkát igényel. Miután nem lehet célunk csupán a like-ok számának lart pour lart növelése, hanem befektetett munkánk eredményeként kell növekednie azoknak.
- A Facebook ezen kívül oldalunk látogatottságáról és egyéb információkról részletes statisztikával szolgál, melyek segítségével pl. lemérhetjük milyen tartalmak vonzották leginkább látogatóinkat.
- Keresőoptimalizálás szempontjából is van jelentősége Facebook oldalunknak, mert a Google indexeli a felvitt tartalmakat és így találati listájában előbb vagy utóbb előkekő helyet foglalhatunk el.