Ugrás a tartalomra

Design

Így növeld webáruházad bevételét képek, fotók megfelelő használatával

A webshopokban történő vásárlás szinte minden esetben nagy mértékben támaszkodik a termék fotókra. Az online térben nincs lehetőséged kézbe venni, megtapogatni, felpróbálni, megszagolni a terméket, a száraz leíráson kívül szinte teljes mértékben csak a fotókra támaszkodhatsz. Ez a tényt a nemzetközi kutatások is alátámasztják, amelyek szerint online vásárlásaink során több, mint 90%-ban a termék vizuális megjelenésére támaszkodunk, semmint az egyéb információkra.

A felhasználóbarát webáruházak jelentősége

A weboldal elkészítése során számos dolgot figyelembe kell vennünk. De talán ami a legfontosabb, főleg a webáruházak esetében, az a felhasználói élmény növelése. A szakemberek kimutatták, hogy ez igen jelentősen befolyásolja a látogatók webáruházban való tartózkodásának idejét, a vásárlási hajlandóságot és a későbbi visszatérés lehetőségét

Miért fontos és milyen a jó termékfotó egy webáruházban

A termékképek alapvető funkciója, hogy egyértelműen beazonosítható legyen általa a kínált termék. Mert például hiába talál rá weboldaladra a vásárló, mert a Google találati listáján előkelő helyet foglal el és még az áraid is vonzóak a számodra, ha először egy szedett-vedett innen- onnan másolt különböző hátterű fotókkal találkozik a termék oldaladon.

Az okostelefonok elterjedésének hatása a weboldalak, webáruházak megjelenésére, design-jára

A sokféle képernyőméret elterjedésének következtében szükségessé vált az úgynevezett reszponzív design kifejlesztése. A reszponzív – reagáló – webdesign azt jelenti, hogy rugalmasan alkalmazkodik a képernyő méretéhez és minden eszközön, - legyen az okostelefon, tablet, Ipad, laptop vagy táblagép stb. - kifogástalanul jelenik meg. Lényege, hogy a weboldal felismeri, az eszköz képernyőméretét és a felbontását.  Ehhez igazodnak a betűk, a képek, a navigáció, de az oldal elrendezése is.
Feliratkozás a következőre: Design