Az cég egész Magyarország területén kézbesít és vesz fel csomagokat, 20 depójuk van országosan.
- A partnereik által feladott küldeményeket futárjaik gyűjtik össze depókba. Minden küldeményt a központi depóba szállítanak, ahol vonalkódos azonosítás és mérlegelés után a postai irányítószámok alapján éjszaka a kézbesítést végző depókhoz rendelik, amely után futárok kora reggel megkezdik a kézbesítést.
- A feladást követő munkanapon kézbesítik a küldeményeket.
- Ugyanazon feladótól, ugyanazon feladási napon, ugyanazon szállítási módozattal és csomagolási egységgel egy kézbesítési helyre feladott, de különböző fuvarlevélszámmal ellátott csomagokat egységesítik és az összesített tömeg alapján számolják fel a fuvardíjat.
- A számlával igazolt áruértékig teljes felelősséget vállalnak az áru felvételétől a címzetthez történő kézbesítésig. Természetesen ennek feltétele az, hogy a küldeményt megfelelő csomagolással lássák el.
- Weboldalunkon az E-Ügyfélszolgálat működik ahol az általános ügyintézést gyorsan, a nap bármely szakában online bonyolíthatják az ügyfelek.
- Ügyfeleik sms-ben és e-mailben is kérhetnek tájékoztatást küldeményük útjáról és célba érkezéséről, a weboldaluk Track & Trace felületén pedig bármikor nyomon követhetik a csomag mozgását.
- Árajánlataikat úgy alakítják ki, hogy lehetőség szerint maximálisan figyelembe veszik ügyfeleik egyedi igényeit, így akár teljesen személyre szabva azt. Ár-érték arányuk talán az egyik alapvető érv amellett, hogy őket válasszák partnerként.
Széles belföldi szolgáltatási palettájuk számtalan lehetőséget kínál az egyedi igények kielégítésére:
- 24H
Standard kézbesítés az árufelvételt következő munkanapon a munkaidő végéig. - 08H
Expressz kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon reggel 8 óráig. - 10H
Reggeli kézbesítés
Kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon, délelőtt 10 óráig. A küldemények kiszállítása kizárólag meghatározott településeken érhető el.
A szolgáltatást kizárólag szerződött partnerek vehetik igénybe. - 12H
Délelőtti kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon déli 12 óráig.
A szolgáltatást kizárólag szerződött partnerek vehetik igénybe. - SZO
Szombati kézbesítés a hét utolsó munkanapján történő árufelvételt követően. - N48
Standard nagyáruházi beszállítás, amelynek keretén belül a hipermarketekbe feladott küldemények kézbesítését legkésőbb a feladástól számított második munkanapon (48 órán belül) vállaljuk. - N24
Expressz nagyáruházi beszállítás, amelynek keretén belül a hipermarketekbe feladott küldeményeket az áru felvételét követő munkanapon a munkaidő végéig kézbesítjük. - ARU
Telephelyen kívüli megbízás
Árufelvételi megbízás a Megbízó telephelyén kívül eső címre történő kiállással, és az árufelvételt követő munkanapon a Megbízó telephelyén történő kézbesítéssel. - AR3
Harmadik címen történő kézbesítés
Árufelvételi megbízás a Megbízó által megadott külső telephelyen történő kiállással, és az árufelvételt követő munkanapon egy harmadik címen történő kézbesítéssel. - EST
Esti időpontban való kiszállítás
Kézbesítés árufelvételt követő munkanapon, 17:00-21:00 óra közötti időpontban.
Kizárólag 1-es számmal kezdődő irányítószámokra (Budapestre) feladott küldemények esetén.
Feltétele: SMS szolgáltatás igénybevétele. - D2S
Csomagpont
Következő munkanapi kézbesítés csomagpont hálózatba.
Feltétele: Az Online Küldeménykezelő Felület (webCAS) használata
- .Az áraik az igénybe vett szolgáltatástól és a csomag súlyától függnek.
A Standard 24H szolgáltatás nettó árai jelenleg pl.:
- 0.1-1 kg ig -1 300 Ft.
- 1.1-3 kg-ig -1 438 Ft.
- 3.1-5 kg-ig -1 668 Ft.
Elődjükkel a Trans-o-flex-szel elég sok probléma volt. Gyakori volt, hogy elkeveredtek a csomagok és nem kerültek a megígért időre kiszállításra.
Az Express One 20 fős ügyfélszolgálati munkatársának mindennapi feladata az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a beérkező kérdések és igények kezelése, problémák orvoslása.