Ugrás a tartalomra

Express One (Trans-o-flex) futárszolgálat teszt, elemzés, árak, vélemények – webáruház készítés esetére

Express One (Trans-o-flex) futárszolgálat teszt, elemzés, árak, vélemények – webáruház készítés esetére

Az cég egész Magyarország területén kézbesít és vesz fel csomagokat, 20 depójuk van országosan.

  • A partnereik által feladott küldeményeket futárjaik gyűjtik össze depókba. Minden küldeményt a központi depóba szállítanak, ahol vonalkódos azonosítás és mérlegelés után a postai irányítószámok alapján éjszaka a kézbesítést végző depókhoz rendelik, amely után futárok kora reggel megkezdik a kézbesítést.
  • A feladást követő munkanapon kézbesítik a küldeményeket.
  • Ugyanazon feladótól, ugyanazon feladási napon, ugyanazon szállítási módozattal és csomagolási egységgel egy kézbesítési helyre feladott, de különböző fuvarlevélszámmal ellátott csomagokat egységesítik és az összesített tömeg alapján számolják fel a fuvardíjat. 
  • A számlával igazolt áruértékig teljes felelősséget vállalnak az áru felvételétől a címzetthez történő kézbesítésig.  Természetesen ennek feltétele az, hogy a küldeményt megfelelő csomagolással lássák el.
  • Weboldalunkon az E-Ügyfélszolgálat működik ahol az általános ügyintézést gyorsan, a nap bármely szakában online bonyolíthatják az ügyfelek.
  • Ügyfeleik sms-ben és e-mailben is kérhetnek tájékoztatást küldeményük útjáról és célba érkezéséről, a weboldaluk Track & Trace felületén pedig bármikor nyomon követhetik a csomag mozgását.
  • Árajánlataikat úgy alakítják ki, hogy lehetőség szerint maximálisan figyelembe veszik ügyfeleik egyedi igényeit, így akár teljesen személyre szabva azt.  Ár-érték arányuk talán az egyik alapvető érv amellett, hogy őket válasszák partnerként.

Széles belföldi szolgáltatási palettájuk számtalan lehetőséget kínál az  egyedi igények kielégítésére: 

  • 24H
    Standard kézbesítés az árufelvételt következő munkanapon a munkaidő végéig.
  • 08H
    Expressz kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon reggel 8 óráig.
  • 10H
    Reggeli kézbesítés
    Kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon, délelőtt 10 óráig. A küldemények kiszállítása kizárólag meghatározott településeken érhető el.
    A szolgáltatást kizárólag szerződött partnerek vehetik igénybe.
  • 12H
    Délelőtti kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon déli 12 óráig.
    A szolgáltatást kizárólag szerződött partnerek vehetik igénybe.
  • SZO
    Szombati kézbesítés a hét utolsó munkanapján történő árufelvételt követően.
  • N48
    Standard nagyáruházi beszállítás, amelynek keretén belül a hipermarketekbe feladott küldemények kézbesítését legkésőbb a feladástól számított második munkanapon (48 órán belül) vállaljuk.
  • N24
    Expressz nagyáruházi beszállítás, amelynek keretén belül a hipermarketekbe feladott küldeményeket az áru felvételét követő munkanapon a munkaidő végéig kézbesítjük.
  • ARU
    Telephelyen kívüli megbízás
    Árufelvételi megbízás a Megbízó telephelyén kívül eső címre történő kiállással, és az árufelvételt követő munkanapon a Megbízó telephelyén történő kézbesítéssel.
  • AR3
    Harmadik címen történő kézbesítés
    Árufelvételi megbízás a Megbízó által megadott külső telephelyen történő kiállással, és az árufelvételt követő munkanapon egy harmadik címen történő kézbesítéssel.
  • EST
    Esti időpontban való kiszállítás
    Kézbesítés árufelvételt követő munkanapon, 17:00-21:00 óra közötti időpontban.
    Kizárólag 1-es számmal kezdődő irányítószámokra (Budapestre) feladott küldemények esetén.
    Feltétele: SMS szolgáltatás igénybevétele.
  • D2S
    Csomagpont
    Következő munkanapi kézbesítés csomagpont hálózatba.
    Feltétele: Az Online Küldeménykezelő Felület (webCAS) használata
  • .Az áraik az igénybe vett szolgáltatástól és a csomag súlyától függnek.

A Standard 24H szolgáltatás nettó árai jelenleg pl.:

  • 0.1-1 kg ig -1 300 Ft.
  • 1.1-3 kg-ig -1 438 Ft. 
  • 3.1-5 kg-ig -1 668 Ft.

Elődjükkel a Trans-o-flex-szel elég sok probléma volt. Gyakori volt, hogy elkeveredtek a csomagok és nem kerültek a megígért időre kiszállításra.

Az Express One 20 fős ügyfélszolgálati munkatársának mindennapi feladata az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a beérkező kérdések és igények kezelése, problémák orvoslása.