Ugrás a tartalomra

Ügyelj a részletekre, szerezd meg a vásárlókat webáruházad számára!

Ügyelj a részletekre, szerezd meg a vásárlókat webáruházad számára!

Nagy a verseny, hiszen kevés a vásárló, sok a webáruház. Érdemes éppen ezért a webshop készítése során minden apró lépésre ügyelni, hogy minél több előnyre tehess szert. A legtöbbször persze az ár dönti el, hogy az ügyfél melyik terméket választja, ám jó ha tudod, hogy az ügyfélélmény növelésével kikerülheted az árversenyt!

Az ügyfélélmény fokozása persze nem egyszerű, hiszen a legtöbb vásárló megelégszik a minimális szolgáltatásokkal is, márpedig a minimális szolgáltatás minden webshopban jelen van. Nem elég, ha azt adod, amit egy vevő elvár egy termék, vagy szolgáltatás vásárlásánál, hiszen épp ezt nyújtja a konkurencia is, avagy egy termék vagy szolgáltatás megszokott tulajdonságait és annak versenyképes árát. Ez azért nem elég, mert egy előnyösebb árajánlat hatására bármikor elpártolhat tőled vásárlód.

A webáruház készítése során térj ki minden részletre, kínálj olyat, amit a versenytársak nem nyújtanak, vagy ami még ennél is jobb, nem képesek nyújtani. Azt persze tudni kell, hogy ennek a plusznak valami olyan dolgoknak kell lennie, amit az ügyfél természetesen észre is vesz, ami nem kerülheti el a figyelmét.

Ez lehet a webshop egy olyan tulajdonsága, amelyet tudatosan építesz ki, tehát lehet ez a jobb ügyfélszolgálat, az egyértelmű minőségi előny, vagy a hosszabb garancia a termékekre. Ez sem jelent persze automatikus sikert, hiszen először is minderről értesülnie is kell a vásárlóknak, az előnyöket ki kell hangsúlyozni, megfelelően le kell kommunikálni.

Amit még megtehetsz a sikeres webáruház érdekében, hogy részletes információkkal rendelkezel az ügyfeleidről, folyton gyűjtöd az adatokat, hogy így kiismerd az igényeiket és gyors, kompetens megoldást kínálj problémáikra. Emellett nem elég mindig elérhetőnek lenni, kedvesen kezelni a felmerülő kérdéseiket és az igényeiket.