...avagy mi fán terem a „Kolibri” 2. rész
Tehát a Kolibri nem más, mint a Google által generált algoritmus
Régen az számított ideálisnak, ha a kulcsszavak aránya 2 és 11 százalék közé esett, ma már azonban nem érdemes számolgatni, - azért túlzásba vinni nem ajánlatos - inkább:
- igyekezni kell a leírásokban minél változatosabban, variációban körülírni termékeink tulajdonságait,
- érdemes a termékek címeiben is szerepeltetni a kulcsszavakat (akár kissé körülírva), amire optimalizálni szeretnéd az oldaladat.
- Egy weboldal szövegezése bizony nem kis munkát igényel, a termékek részletes leírásán kívül ajánlatos létre hozni önálló oldalakat is, olyan tartalmakkal, amik valamilyen módon potenciális vásárlóink érdeklődésére igényt tarthatnak.
- Természetesen itt is lehetőségünk van azokat a keresőszavakat alkalmazni a szövegben, amikre leendő vásárlóink reményeink szerint keresni fognak.
- Írhatunk egy részletesebb termékbemutató oldalt, blogot, tanácsokkal látva el majdani vásárlóinkat a vásárolt termékek használatával kapcsolatban.
- Persze ismernünk kell a vásárlóink körét, kik azok akik nálunk fognak kikötni és az általuk használt nyelven próbáljuk megfogalmazni a mondanivalónkat, mert másként kell megszólítani, a tinédzsereket, a fiatal felnőtteket, a középkorúakat vagy az idősebb korosztályt.
- Persze lehet ötleteket meríteni más oldalak szövegeiből, de nem szabad, sőt tilos egy az egyben átvenni azokat, mert az ilyen oldalakat a Google szigorúan bünteti, tehát az ilyen szövegeket mindenképpen át kell fogalmazni, egyedivé kell tenni.
- Ha nem vagy biztos benne, hogy egy átvett szöveg eléggé egyedi-e a Google szempontjából akkor érdemes egy plágium ellenőrző programmal megvizsgálni, mint pl. http://smallseotools.com/plagiarism-checker/.
- És mindenképpen igyekezzünk érdekesen, figyelemfelkeltően fogalmazni,
- megfelelően tagolni a szövegünket,
- valamint ügyesen kiemelni vásárlóink számára a vélhetően lényeges dolgokat.