Ugrás a tartalomra

21. századi online értékesítés: keresőoptimalizált webáruház készítés

21. századi online értékesítés: keresőoptimalizált webáruház készítés

A webáruház a jövő boltja, az emberek gyakorlatilag ma már többet töltenek internetezéssel, mint televíziózással vagy épp szórakozással. Az internetes rendelés aranykorát éljük, ma már mindent tudunk a webről rendelni, egy kézzel fogható ajándékot, ételt, tárgyat, ruházati terméket, vagy épp egy megfoghatatlan, fizikailag nem definiálható szolgáltatást. Utazás előtt az interneten tájékozódunk, a hírek és a rengeteg információ között virágkorát éli a webáruház készítés is. A céges weboldalak nem létezhetnek kapcsolt webáruház nélkül, az értékesítés ezen új fajtáját minden vállalkozásnak szinte kötelezően meg kell lovagolni, ki kell használni.

A webáruház készítés különleges téma, mert a siker nagyban múlik azon, milyen rendszerre, milyen motorra épül az értékesítés, mennyire használható. A használhatóság pedig kétirányú. Elsősorban a felhasználó felé kell egyértelműnek, kényelmesnek, könnyen használhatónak lennie, másrészről, hogy a kereső is fel kell tudja térképezni. Ha egy webáruház nem optimalizálható, az súlyos hiba, mert ha a kereső nem látja a webáruházat, akkor a látogatók is kevés sikerrel találják majd meg. Így szinte kényszerűen arra vagyunk utalva, hogy partnerként viszonyuljunk a Google-hoz!

A keresőoptimalizálás a webáruház esetében szükséges, hasznos, mi több, szinte kötelező. A siker érdekében ezt nem érdemes elodázni, hanem a design, a funkcionalitás mellett meg kell teremteni a lehetőséget a keresőnek, hogy a webáruházat értékelje, és az organikus találati listán előkelő helyen helyezze el. Ennél több pedig még manapság, a kereső algoritmus változásainak hevében sem kell!