- Lehetőleg a domain nevünkben szerepeljen az a kulcsszó amvel előbbre akarunk kerülni. A cégnév önmagában csak akkor igazán jó, ha benne van a kulcsszó is egyben. Ha erre nincs mód, akkor legyen még egy domain nevünk, amiben a számunkra fontos kulcsó szerepel. Erre optimalizáljunk és a cégneves domaint csak irányítsuk át ide.
- Soha ne használjunk belépőoldalt, ami pl. csak a megfelelő nyelv kiválsztását ajánlja, vagy egy szép flash-sal fogadja a látogatót, eseleg még zenélünk is hozzá.
- A kezdőoldalon legyen olyan szöveg, amiben előfordul az adott kulcsszó, illetve kulcsszavak amivel előre szeretnénk kerülni. (Ez a többi oldalnál sem árt.) Azonban nem tanácsos túlzásba vinni, mert a Google büntet érte, ha túl sűrűnek találja az oldalon a kulcsszavak szerepeltetését.
- A Kezdőoldal címében lehetőleg szerepeljen a számunkra fontos kulcsszó. Semmiképpen nem elég, hogy "Köszöntjük oldalunkon!"
- Az oldalnak van egy címsora is, amiben sokszor minden aloldalon azonos szöveg szerepel, ami általában a domain név. Ez olyan, pl. mintha egy könyv minden fejezetének ugyanaz lenne a címe. A Google az ilyen oldalakat is bünteti.
- Weboldalunk készítéséhez azért érdemes egy CMS (Content Management System) tartalomkezelő rendszert választani, mert keresőbarát. A keresők számára olyan URL-t állít elő, amelyben értelmes szavak vannak, mert amikor Ön keres mondjuk a Google-ban, akkor szavakat ír be, a Google szavakat elemez és rangsorol nem kódokat.
- Linkmarketinggel is sokat tehetünk oldalunk előkelő helyéért. Viszonylag sok linknek kellene mutatnia más weboldalakról az Ön weboldalára. Itt elsősorban fontos a linkek minősége is. Ha nagyon kevés a befelé mutató link vagy nincsenek befelé mutató linkek, akkor az előzőekben leírtak keveset érnek.