Ugrás a tartalomra

Mitől lesz sikeres egy webáruház?

Mitől lesz sikeres egy webáruház?

A webáruház elkészítése és a termékek feltöltése csak egy a sok fontos feladat közül, ha az online marketing világában szeretnénk tevékenykedni. Nem dőlhetünk kényelmesen hátra a karosszékben, hiszen a vásárlók nem fogják maguktól megtalálni a webáruházat, ha nem reklámozzuk eléggé. Számos módszert választhatunk a webáruházunk népszerűségének növelésére.

Ezek között vannak gyors, de kevésbé tartós, és lassabb, de tartósabb megoldások is. Egy új webáruház esetében mindenképpen szükség lehet az Adwords kampányra, hiszen ez rögtön hozhat vásárlókat. Ez azonban viszonylag drága és csak addig hoz látogatókat, amíg a hirdetések aktívak. Persze megéri áldozni rá, hiszen fontos, hogy már az első pillanatoktól bevételt termeljen az áruház. A Facebook hirdetések is igen hatékonyak lehetnek. Nagy előnye még, hogy könnyen kiválaszthatjuk azt a célcsoportot, akiknek az áruházunkban forgalmazott termékek szólnak. Azonban nem feledkezhetünk meg a keresőoptimalizálás jelentőségéről sem. Ez a módszer ugyan nem hoz látogatókat az weboldalunkra már rögtön az elején. El kell teljen néhány hónapnak (akár fél évnek is), hogy látványos eredményt produkáljon. Viszont olcsó és hatékony megoldásnak számít. Persze közösségi média és az internet egyéb felületei számos más módszert is rejtegethetnek számunkra. Azonban ez a három megoldás első helyen szerepel a marketing szakemberek szerint. Ezek nélkül a legjobb webáruház is csak egy termékekkel megtöltött honlap marad, amely nem termel bevétel a tulajdonosa számára.