Fel!

SEO-keresőoptimalizálás

Rangsorolási szempont lett az SSL tanusítvány (https protokoll) a google kereső találati listáján

ssl webáruház, webshop

Az SSL tanusítvány használata kifejezetten előnyös azok számára, akiknek szempont a google kereső találati listáján elért helyezésük, ugyanis egy ideje beépült a google algoritmusába, tehát a kereső figyelembe veszi a webáruház az SSL meglétét, és ez szempont lett a találatok rangsorolásánál.

Készíttessünk, vagy béreljünk mobilbarát webáruházat! De mit jelent ez?

Mobilbarát webáruház bérlés

A Google 2014 végén bevezette a „mobilbarát” címkét azokra a weboldalakra, webáruházakra, amik megfelelnek a mobilon való megjelenés kritériumainak. De mit jelent ez? Az alábbi cikkben összeszedtük a legfontsabb tudnivalókat. Az Ön webáruháza már mobilbarát?

Amit a webáruház üzemeltető is megtehet oldala keresőoptimalizálásáért 2. rész

Avagy mi fán terem a „Kolibri”. Tehát a Kolibri nem más, mint a Google által generált algoritmus. Régen az számított ideálisnak, ha a kulcsszavak aránya 2 és 11 százalék közé esett, ma már azonban nem érdemes számolgatni, - azért túlzásba venni nem ajánlatos - inkább: igyekezni kell a leírásokban minél változatosabban, variációban körülírni termékeink tulajdonságait, érdemes a termékek címeiben is szerepeltetni a kulcsszavakat (akár kissé körülírva), amire optimalizálni szeretnéd az oldaladat.

Amit a webáruház üzemeltető is megtehet oldala keresőoptimalizálásáért. 1 rész

Avagy mi fán terem a „Kolibri”.
Minden webáruház tulajdonos, üzemeltető azt szeretné, hogy az ő webáruháza bizonyos számára fontos keresőszavak beírása után a Google első oldalán, illetve, a találati listán az elsők között szerepeljen. Azzal ma már mindenki tisztában van, hogy ezt keresőoptimalizálással lehet elérni és azzal is, hogy ez bizony nem kevés szakértelmet igényel és nem kevés költséggel jár. Azt azért már kevesen tudják, de ha tudják is nem igazán hisznek benne, vagy nem fektetnek bele energiát, hogy ők maguk is tehetnek, vagy tegyenek érte.

21. századi online értékesítés: keresőoptimalizált webáruház készítés

A webáruház a jövő boltja, az emberek gyakorlatilag ma már többet töltenek internetezéssel, mint televíziózással vagy épp szórakozással. Az internetes rendelés aranykorát éljük, ma már mindent tudunk a webről rendelni, egy kézzel fogható ajándékot, ételt, tárgyat, ruházati terméket, vagy épp egy megfoghatatlan, fizikailag nem definiálható szolgáltatást.

Újra támad a Pingvin 2.0

2013. május 22-én látott napvilágot Pingvin1 algoritmus újabb változata a Pingvin 2.0. A tavalyi indulás óta már rendkívül sokszor frissítették, de ez a mostani - a Google szerint - egy még kifinomultabb eszköz a webspam elleni harcban.

Mire figyeljünk honlapunk tartalmának szövegezésénél?

Tudástárunkban már írtunk arról, miért az egyik legfontosabb és legértékesebb része weblapunknak a tartalom. Most essen szó arról, hogyan is írjunk meg egy cikket tartalmilag és formailag ahhoz, hogy a keresők (pl. Google) előbbre sorolják és a látogató figyelmét is megragadja, tehát ne álljon tovább azonnal, ha rátalál az oldalunkra, olvassa is el az ott talált információkat.

Mit tehetünk, ha Google a találati listán hátrébb sorolta webáruházunkat?

A google pingvin algoritmus áprilisi frissítése sok webáruház életét megkeserítette: a találati listákban eddig előkelő helyet elfoglaló weboldalukat nem kevés hellyel hátrébb sorolta.

Mit tehetünk az oldalunk optimalizálásáért?

A keresőoptimalizálás elsőként egy olyan oldal létrehozása, mely megfelel a keresők (pl. google, yahoo) igényeinek. Az általunk készített oldalak ilyenek.
Ez azt jelenti, hogy az oldalt úgy kell felépíteni, hogy abban a keresők a lehető legtöbb információt meg tudják találni, és fel tudják dolgozni. Ha ez megvan, és az oldalt látják és értékelik a keresők, akkor az első lépést megtettük.

Tippek arra, hogy weboldalunk a Google-ban előbbre kerüljön

Lehetőleg a domain nevünkben szerepeljen az a kulcsszó amvel előbbre akarunk kerülni. A cégnév önmagában csak akkor igazán jó, ha benne van a kulcsszó is egyben. Ha erre nincs mód, akkor legyen még egy domain nevünk, amiben a számunkra fontos kulcsó szerepel. erre optimalizáljunk és a cégneves domaint csak irányítsuk át ide.

A Google Pingvin update-ről

A Google Pingvin update-t hívhatjuk akár túloptimalizálás elleni update-nek is. A Google-nél ráhajtottak a kulcsszófetisiszta weboldalakra, igyekeznek kiszűrni azokat a site-okat, ahol természetellenes linkprofil, linkhálózat fedezhető fel (link spam).

Mit mér a PageRank?

Amikor beírunk e számunkra fontos információt a keresőbe a találatok száma akár több százezret is elérhet, mert a kereső program azt nézi meg, hogy a keresett kifejezés hány oldalon szerepel. Persze valamilyen értékelési rendszerre lenne szüség, hogy a weboldalakat értékük szerinti sorrendbe állítsa. A Google egyik ilyen értéknek kezeli az oldalakra mutató linkek számát illetve azon oldalak minőségét, mert ha egy weboldalra sok más oldal is hivatkozik, akkor ez valószínűleg értékes is.

Miért fontos és mik a kritériumai a jól megírt tartalomnak a weboldal készítésben?

A weboldal tartalmának alapvető célja a leendő vásárlók, figyelmének felkeltése és bizalmának elnyerése. Másik nem elhanyagolható szempont, hogy segítségével a Google találati listáján honlapunk előkelő helyen szerepeljen.

12 egyszerű linképítési tipp webáruházak számára

A weboldalak közül a webáruházaknak van a legnehezebb dolguk a természetes linkgyarapodás tekintetében. Mivel a legtöbb ilyen oldal nem rendelkezik megfelelő tartalommal, így vajmi kevés az esélye, hogy a látogatók belinkeljék az oldalt. Ami még rosszabb, ha az online áruház tulajdonosa linkcserére kér fel egy másik oldalt, gyakran elutasítják a felkérést a weboldal tartalomszegény és „üzlet ízű” jellege miatt.

Subscribe to RSS - SEO-keresőoptimalizálás
© Webáruház készítés, MiniBolt rendszer, 2013. Forró drót információs telefonszám: +36-20 234 42 40

Clicky Web Analytics