Fel!

Marketing

Webáruház bérlési / készítési és üzemeltetési esettanulmány: Jázmin Babaruha

Webáruház bérlés esettanulmány

Avagy hogyan használja okosan webáruházát a Jázmin Babaruha? Hogyan növelte többszörösére üzlete forgalmát? Milyen fontos dolgokat érdemes megemlíteni, amelyek egy sikeres webáruházhoz szükségesek?

Milyen alapvető információkhoz juthatunk webáruházunk látogatottságára vonatkozóan a Google Analytics segítségével

Természetesen ennek alapfeltétele, hogy legyen egy Google Analytics fiókunk, ami könnyedén létrehozható egy gmail.com címmel.  Miután a kapott kód a megfelelő módon beillesztésre került a weboldaladba a következő információkat követheted az Analytics fiókodon keresztül:

Látogatások száma

Mire ügyeljünk, ha magunk készítjük webáruházunk termékképeit

Természetesen, ha megengedhetjük magunknak a webáruházban kínált termékeink termékképeinek elkészítését bízzuk profi fotósra, hiszen köztudott, hogy a sikeres internetes értékesítés egyik legfontosabb eleme a jó minőségű termékfotó.
Ha mégis amellett döntünk, hogy magunk készítjük el a termékképeket a következőket tegyük:

Miért fontos és milyen a jó termékfotó egy webáruházban

A termékek fotói – a részletes, informatív, vonzó leírás mellett - nagy szerepet játszanak abban, hogy vásárlásra bírják weboldalad látogatóit. Egy elmosódott, rossz minőségű kép láttán azonnal tovább állhatnak. A hagyományos üzletekben lehetőségük van kézbe venni, megforgatni a választandó terméket, ezzel szemben egy webáruházban a termék fotójának kell vonzóvá tenni számára azt. Sőt fotóinak, mert ajánlatos egy termékhez két vagy akár három képet is feltenni.

Meddig fejlődhet az online piac, hol a határa az webáruházak forgalmának?

Korunk egyik legnagyobb vívmánya az internet, s a rajta alapuló elektronikus kereskedelmi platformok térhódítása. Ma már szinte nincs is olyan ember Magyarországon, aki ne vásárolt volna elektronikusan, ne böngészett volna a webshopok elképesztő kínálatában. Ehhez elsősorban a technikai haladás, az internet térhódítása illetve a kapcsolat minőségének ugrásszerű növekedése adja az alapot. A http://webaruhazkeszites-web.hu legfrissebb elemzése szerint a webáruházak száma 2014-ben drasztikusan növekedett, az elkészítési és üzemeltetési díjak viszont csökkenő tendenciát mutatnak.

Ügyelj a részletekre, szerezd meg a vásárlókat webáruházad számára!

Nagy a verseny, hiszen kevés a vásárló, sok a webáruház. Érdemes éppen ezért a webshop készítése során minden apró lépésre ügyelni, hogy minél több előnyre tehess szert. A legtöbbször persze az ár dönti el, hogy az ügyfél melyik terméket választja, ám jó ha tudod, hogy az ügyfélélmény növelésével kikerülheted az árversenyt!

Ismerd meg a webáruházad vásárlóit, tudd meg mi alapján döntenek!

ismer

Talán Te is hallottad már a panaszáradatot, hogy mostanában kevés a vevő, nem akarnak vásárolni az emberek, sőt lehet, hogy saját magad is épp ettől a problémától szenvedsz. Természetesen a webáruházak kiélezett versenyében minden korábbinál nagyobb a tétje, hogy vásárlásra ösztönözzük az érdeklődőket. Nemrégiben készült egy felmérés 12 európai országban, többek között hazánkban is. Ahhoz, hogy egy webshop készítése, illetve annak üzemeltetése sikeres legyen ismerni kell a megcélzott közönség elvárásait, azt, hogy milyen eszközökkel tudjuk hatékonyan befolyásolni őket.

Miért tanácsos listákat alkalmazni webáruházunk szövegezésében...

Az Internet elterjedésének hatására az olvasási szokások, illetve az olvasás technikája is jelentősen megváltozott. A balról jobbra, illetve a fentről lefelé történő olvasás a múlt. Az emberi szem ugyanis, ha gyorsan akarja megszerezni az információt, a webszövegre úgy tekint, mint egy képre. A weboldal olvasója megkeresi a lényeget, a részletekre pedig csak akkor szán időt, ha kellően felkeltették az érdeklődését.

Webshop, márka építése, webáruház sikeressé tétele

Lehet, hogy első pillanatban talán teljesen felesleges lépésnek tűnik a márkaépítés, de nem szabad elhanyagolni, még akkor sem, ha rövid időn belül konkrét, mérhető eredményre nem számíthatunk. A márkaépítés fontosságát lebecsülni ennek ellenére nagy hiba, mert elengedhetetlen a sikerhez különösen a fogyasztókat közvetlenül célzó webshopok esetében.

Használd ki a közösségi médiában rejlő erőt!

Nem szabad lebecsülni a közösségi oldalakat! Ha ügyes vagy, akkor kihasználod a marketing kommunikációban rejlő lehetőségeket és a fogyasztókért folytatott harcban nyertes lehetsz! A közösségi oldalak lehetőséget adnak arra, hogy minimális befektetéssel több potenciális ügyfelet érj el. Jó, ha tudod, hogy a webáruház készítése még nem minden és a sikeres kereskedéshez nem elég egy minden szempontból jól felépített online üzlet, oda be is kell csábítani a vevőket!

Egy webshop sikeressé tétele, és a vásárlók ösztönzése

webshop sikeressé tétele

Nem egyszerű dolog megszerezni a vásárlókat, sőt ha sikerül is webshopodba csábítani őket az még mindig nem jelenti azt, hogy valóban vásárolni is fognak. Szükség van némi ösztönzésre, inspirálásra, hogy végül egy adott termék vagy szolgáltatás mellett tegyék le a voksukat. Márpedig a webshop készítés, illetve működtetés fő célja csak úgy, mint a legtöbb üzlet célja, a sikeres értékesítés. Fontos tehát, hogy legyen stratégiánk vevőink döntésének befolyásolására.

Mire figyeljünk honlapunk tartalmának szövegezésénél?

Tudástárunkban már írtunk arról, miért az egyik legfontosabb és legértékesebb része weblapunknak a tartalom. Most essen szó arról, hogyan is írjunk meg egy cikket tartalmilag és formailag ahhoz, hogy a keresők (pl. Google) előbbre sorolják és a látogató figyelmét is megragadja, tehát ne álljon tovább azonnal, ha rátalál az oldalunkra, olvassa is el az ott talált információkat.

A leggyakrabban alkalmazott marketing eszközök a weben

A következőkben először röviden bemutatjuk a leggyakrabban alkalmazott online marketing eszközöket egy webáruház látogatottságának, forgalmának növelése érdekében. Néhánnyal már részletesebben is foglalkoztunk Tudástárunkban, a későbbiekben pedig kitérünk a többi marketing eszköz alkalmazásának részleteire is.

Egy Google Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre

1. lépés

Ha még nem rendelkezik valami@gmail.com címmel először azt kell létrehoznia, amivel egy Google fiókot is létrehoz egyben.
Ha már rendelkezik "gmail.com" címmel, akkor a 3. lépéssel kezdje Analytics fiókjának létrehozását.

Néhány hiba, amivel elriaszthatjuk potenciális vásárlóinkat

Manapság egyre többen adják a fejüket az online értékesítésre ezért nagyon fontos, hogy gondosan megtervezzük áruházunkat valamint eladási és marketing stratégiáját.

Oldalak

Subscribe to RSS - Marketing
© Webáruház készítés, MiniBolt rendszer, 2013. Forró drót információs telefonszám: +36-20 234 42 40

Clicky Web Analytics