Ugrás a tartalomra

A jó design is fontos része a marketingnek

A jó design is fontos része a marketingnek

Ügyfeleink elsőként honlapunk külalakjával találkoznak ezért ügyelnünk kell arra, hogy eléggé figyelemfelkeltő legyen és egyben ne túl harsány ahhoz, hogy ne kattintson el azonnal:elolvassa a szlogent, a címsort, és beleolvasson az oldalba.

  • Legyen összhangban cégünk tevékenységével, arculatával
     
  • Célcsoportunk izlésvilágával - pl. a nők a meleg piros, vörös, narancs színeket, a divat és trendszíneket, a férfiak a tartózkodóbb, visszafogottabb színeket helyezik előtérbe
     
  • Ügyeljünk ezzel együtt arra is, hogy a design ne vonja el a figyelmet az olvasástól.
     
  • Legyen jól struktúrált, és áttekinthető
     
  • Ne alkalmazzunk túl nagy kontrasztokat
     
  • Túl sok látványos elemet
     
  • Ne dugjuk el a linkeket és mindig azonos színeket alkalmazzunk rájuk
     
  • Ne vigyük túlzásba az animációt
     
  • A logónk legyen informatív, de ne túl bonyolult
     
  • Válasszunk találó szlogent
     
  • Ne írjunk a főoldalon hosszú átláthatatlan szöveget
     
  • Az oldal tagolása, a felépítés ésszerűsége a fontos
     
  • Állítsuk középpontba a termékeket, minőségi fotókkal
     
  • Az első oldalon a legnagyobb betűvel a címsort szedjük
     
  • Ne váltogassuk a betűméreteket, legyünk következetesek pl. a fejezetcímeknél mindig azonos méretű betűket használjunk.
     
  • Alkalmazzunk félkövér és dőlt kiemeléseket