Fel!

Hasznos tudástár

Webáruház indítás: Hogyan, hol, és milyen feltételekkel indítsunk webshopot?

Az alábbi anyagban összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat egy webáruház indításával kapcsolatban Hogyan érdemes webáruházat nyitni 2016-ban? Mik a legfontosabb jogi tudnivalók?

Webáruház készítési tapasztalatok a boltok vasárnapi zárva kapcsán

Webáruház készítési tapasztalatok a boltok vasárnapi zárva kapcsán

2015 forgalmára vonatkozóan nagy volt a várakozás a 200 nm-nél nagyobb üzletek vasárnapi zárva tartása miatt. Az online áruházak egy része számított arra, hogy ennek következtében nő a forgalma, különösen azokat a vásárlói réteget illetően, amelyik hét közben nem ér rá vásárolni, és a szombati tumultust szeretné kikerülni. A vasárnapi forgalomnövekedésnek azonban a jogszabályi előírások némileg gátat szabtak, mert az online megrendelt termékek munkaszüneti napokon és vasárnap nem szállíthatóak ki.

Webáruház bérlési / készítési és üzemeltetési esettanulmány: Jázmin Babaruha

Webáruház bérlés esettanulmány

Avagy hogyan használja okosan webáruházát a Jázmin Babaruha? Hogyan növelte többszörösére üzlete forgalmát? Milyen fontos dolgokat érdemes megemlíteni, amelyek egy sikeres webáruházhoz szükségesek?

Egy webáruház nyitás jogi feltételei 2016-ban, adatszolgáltatási és tájékoztatási kötelezettségek

Mielőtt webáruház nyitására szánjuk el magunkat a következő alapvető ismereteknek kell birtokában lennünk. Részletesen szót ejtünk a jogi feltételekről, továbbá az Adatszolgáltatási és tájékoztatási kötelezettségekről.

Készíttessünk, vagy béreljünk mobilbarát webáruházat! De mit jelent ez?

Mobilbarát webáruház bérlés

A Google 2014 végén bevezette a „mobilbarát” címkét azokra a weboldalakra, webáruházakra, amik megfelelnek a mobilon való megjelenés kritériumainak. De mit jelent ez? Az alábbi cikkben összeszedtük a legfontsabb tudnivalókat. Az Ön webáruháza már mobilbarát?

Milyen alapvető információkhoz juthatunk webáruházunk látogatottságára vonatkozóan a Google Analytics segítségével

Természetesen ennek alapfeltétele, hogy legyen egy Google Analytics fiókunk, ami könnyedén létrehozható egy gmail.com címmel.  Miután a kapott kód a megfelelő módon beillesztésre került a weboldaladba a következő információkat követheted az Analytics fiókodon keresztül:

Látogatások száma

Mire ügyeljünk, ha magunk készítjük webáruházunk termékképeit

Természetesen, ha megengedhetjük magunknak a webáruházban kínált termékeink termékképeinek elkészítését bízzuk profi fotósra, hiszen köztudott, hogy a sikeres internetes értékesítés egyik legfontosabb eleme a jó minőségű termékfotó.
Ha mégis amellett döntünk, hogy magunk készítjük el a termékképeket a következőket tegyük:

Miért fontos és milyen a jó termékfotó egy webáruházban

A termékek fotói – a részletes, informatív, vonzó leírás mellett - nagy szerepet játszanak abban, hogy vásárlásra bírják weboldalad látogatóit. Egy elmosódott, rossz minőségű kép láttán azonnal tovább állhatnak. A hagyományos üzletekben lehetőségük van kézbe venni, megforgatni a választandó terméket, ezzel szemben egy webáruházban a termék fotójának kell vonzóvá tenni számára azt. Sőt fotóinak, mert ajánlatos egy termékhez két vagy akár három képet is feltenni.

Kis összefoglaló a tavalyi a webáruházakat érintő jogszabályváltozásokról

Ha esetleg még nem módosította az ÁSZF-et webáruházában:
2014-ben több jogszabályváltozás történt a fogyasztók, de a webáruházak üzemeltetői érdekében is a biztonságos internetes vásárlások érdekében a vásárlókkal kötött szerződésekben, amit többek között az úgynevezett ÁSZF-ben módosítani kellett.
Az új rendelettel - a Kormány 45/2014. (II. 26.) - egy időben hatályát vesztette a az üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet.

Amit a webáruház üzemeltető is megtehet oldala keresőoptimalizálásáért 2. rész

Avagy mi fán terem a „Kolibri”. Tehát a Kolibri nem más, mint a Google által generált algoritmus. Régen az számított ideálisnak, ha a kulcsszavak aránya 2 és 11 százalék közé esett, ma már azonban nem érdemes számolgatni, - azért túlzásba venni nem ajánlatos - inkább: igyekezni kell a leírásokban minél változatosabban, variációban körülírni termékeink tulajdonságait, érdemes a termékek címeiben is szerepeltetni a kulcsszavakat (akár kissé körülírva), amire optimalizálni szeretnéd az oldaladat.

Amit a webáruház üzemeltető is megtehet oldala keresőoptimalizálásáért. 1 rész

Avagy mi fán terem a „Kolibri”.
Minden webáruház tulajdonos, üzemeltető azt szeretné, hogy az ő webáruháza bizonyos számára fontos keresőszavak beírása után a Google első oldalán, illetve, a találati listán az elsők között szerepeljen. Azzal ma már mindenki tisztában van, hogy ezt keresőoptimalizálással lehet elérni és azzal is, hogy ez bizony nem kevés szakértelmet igényel és nem kevés költséggel jár. Azt azért már kevesen tudják, de ha tudják is nem igazán hisznek benne, vagy nem fektetnek bele energiát, hogy ők maguk is tehetnek, vagy tegyenek érte.

Az okostelefonok elterjedésének hatása a weboldalak, webáruházak megjelenésére, design-jára

Ma már nem elég, ha a táblagépeken vagy a laptopokon jelenik meg kifogástalanul a webáruházunk és teszi lehetővé a kényelmes vásárlást ugyanis egyre többen használnak okostelefonokat és Iphonokat, amivel folyamatosan kapcsolatban vannak az internettel és így lehetőségük van időtől, helytől függetlenül az online vásárlásra.
A sokféle képernyőméret elterjedésének következtében szükségessé vált az úgynevezett reszponzív design kifejlesztése. A reszponzív – reagáló – webdesign azt jelenti, hogy rugalmasan alkalmazkodik a képernyő méretéhez és minden eszközön, - legyen az okostelefon, tablet, Ipad, laptop vagy táblagép stb. - kifogástalanul jelenik meg. Lényege, hogy a weboldal felismeri, az eszköz képernyőméretét és a felbontását. Ehhez igazodnak a betűk, a képek, a navigáció, de az oldal elrendezése is.

Meddig fejlődhet az online piac, hol a határa az webáruházak forgalmának?

Korunk egyik legnagyobb vívmánya az internet, s a rajta alapuló elektronikus kereskedelmi platformok térhódítása. Ma már szinte nincs is olyan ember Magyarországon, aki ne vásárolt volna elektronikusan, ne böngészett volna a webshopok elképesztő kínálatában. Ehhez elsősorban a technikai haladás, az internet térhódítása illetve a kapcsolat minőségének ugrásszerű növekedése adja az alapot. A http://webaruhazkeszites-web.hu legfrissebb elemzése szerint a webáruházak száma 2014-ben drasztikusan növekedett, az elkészítési és üzemeltetési díjak viszont csökkenő tendenciát mutatnak.

Kész webáruház bérlés vagy inkább kész webáruház szoftver?

A kész webáruház bérlés során már egy teljesen kész rendszert használhatsz, bármilyen szoftver telepítése nélkül. Ez azért valósulhat meg, mert a szoftver a szolgáltató tárhelyéről fut, avagy neked nem kell külön tárhelyet bérelned, arra plusz költened. A webáruház bérlés esetében így a szoftverhez és annak forrásához persze nem férhetsz hozzá.

Ügyelj a részletekre, szerezd meg a vásárlókat webáruházad számára!

Nagy a verseny, hiszen kevés a vásárló, sok a webáruház. Érdemes éppen ezért a webshop készítése során minden apró lépésre ügyelni, hogy minél több előnyre tehess szert. A legtöbbször persze az ár dönti el, hogy az ügyfél melyik terméket választja, ám jó ha tudod, hogy az ügyfélélmény növelésével kikerülheted az árversenyt!

Oldalak

Subscribe to RSS - Hasznos tudástár
© Webáruház készítés, MiniBolt rendszer, 2013. Forró drót információs telefonszám: +36-20 234 42 40

Clicky Web Analytics