Ugrás a tartalomra

A keresőoptimalizálás típusai és jelentősége

A keresőoptimalizálás típusai és jelentősége

Az online marketing egyik legjelentősebb fegyvere a kereső optimalizálás. Ez a módszer igen összetett és nagyon hatékony megoldást nyújt a webáruházak népszerűségének és egyben a bevételének növelésére. Sokan úgy gondolják, hogy a kereső optimalizálás, vagy röviden SEO (az angol Search Engine Optimization kifejezésből) csupán a link építésből áll.

Érdemes azonban különválasztani az off site SEO-t az on site SEO-tól. Az első ugyanis valóban a link építést takarja, és ezt általában érdemes szakemberekre bízni. Az on site SEO egy részét szintén jobb, ha szakemberek végzik, azonban egy sor műveletet akár a webáruház tulajdonosok is elvégezhetnek, ha jártasak a valamennyire az online marketing és a weboldal szerkesztés világában.

Néhány egyszerű trükkel hatékonyabbá tehetjük a keresőoptimalizálást, és ezáltal nagyobb bevételt termelhet a webáruház. Az online marketing világa egy igen felgyorsult és folyamatosan változó, megújuló világ. Ezért érdemes naprakésznek lenni a friss hírekkel, újdonságokkal, hiszen csak így tarthatunk lépést a konkurenciával. Pár éve még elég volt energiát fektetni az off site SEO-ba. A minőségi link építés néhány hónap alatt elhozta a várt sikert.

Ma már azonban egyre nagyobb hangsúly tevődik az on site SEO-ra. Fontos a felhasználói élmény növelése, hiszen így a látogatók gyakrabban visszatérnek, és több időt töltenek az oldalon. De ugyanúgy a weboldal betöltési sebessége és a kinézete is nagy jelentőséggel bír. Számos olyan egyszerű megoldás közül válogathatunk, amelyek segítségével sikeresebbé tehetjük a webáruházunkat!