Fel!

Amit a PayPalról érdemes tudni...

Paypal használata nagyon egyszerű, olyan mint egy online bankszámla, 5 perc alatt létre lehet  hozni egy fiókot, nem kerül pénzbe,  nincs számlavezetési díj sem!

A PayPal alkalmazásában az ügyfeleknek elég csak egyszer összekapacsolniuk a kártyájukat a PayPal számlájukkal, majd egyszerű bejelentkezés után a  PayPal Wallet-be, intézhetik  a fizetést.

Az internetes vásárlásokat a PayPal felhasználói név és jelszó megadása után lehet elvégezni, vagyis a bizalmas bankkártya és számlaadatokat nem kell minden online vásárláskor megadni.

A vásárlónak 45 napja van arra, hogy vitát kezdeményezzen a megrendeléssel kapcsolatban. Amennyiben nem tud megegyezni a kereskedővel, akkor további 20 napon belül reklamációs igénnyel léphet fel a PayPalnál. és ha jogos a követelése, 100 százalékban kártalaníttatják a vásárlót a rosszul sikerült rendelés miatt.
 

A vevőnek nem kerül pénzbe, az eladónak – akinek  fizetnek – ekkor és csakis ekkor egy bizonyos százalékot von a rendszer a tranzakcióból a táblázat szerint:

A havi PayPal befizetési forgalom tranzakciós díjai:

0 HUF – 700,000 HUF                      3.4% + 90 HUF

700,001 HUF – 2,500,000 HUF        2.9% + 90 HUF

2,500,001 HUF – 12,500,000 HUF   2.7% + 90 HUF

12,500,001 HUF – 25,000,000 HUF 2.4% + 90 HUF

> 25,000,000 HUF                           1.9% + 90 HUF

A pénzkivét 25,000 HUF vagy afölött Ingyenes, 24,999 HUF vagy alatta 250 HUF (a PayPal nem amerikai bankoknál felszámíthat valamekkora minimum összeget)

A PayPalnál ugyan magasabbak a tranzakciós díjak, a bankokénál, viszont ha ez választjuk nem terhel bennünket szerződéskötési és egyéb járulékos díj.

 

Legrosszabb esetben, ha havi 700.000 Ft alatti befizetés érkezik az eladó a Paypal számlájára, egy bruttó 15.000 Ft-os tranzakcióból 14.400 Ft-ot fog jóváírni a rendszer a Paypal számlára – ami elviselhető költség.

A készpénzes utánvétet gyakran magasabb díj terheli, ez pedig főként a kisebb kereskedők esetében jelentős költséghányadot jelent. A készpénzt ráadásul ez esetben nem kapják meg azonnal.

 

Ráadásul már az internetes forgalom egyre nagyobb része mobil eszközökön történik és további növekedés várható a területen. A magyar vásárlók is egyre többen okostelefonokon keresztül vásárolnak, ami lehetőséget adhat a kereskedőknek, hogy ad hoc akciókat indítsanak pl. egy napszakra vonatkozóan: mondjuk csak a reggeli vagy az esti órákban érhető el egy kedvezményes áru.

© Webáruház készítés, MiniBolt rendszer, 2013. Forró drót információs telefonszám: +36-20 234 42 40

Clicky Web Analytics