Ugrás a tartalomra
Üdvözöljük a Minibolt.hu weboldalán! Vállalkozásunk fő profilja:

Webáruház készítés, üzemeltetés, egyedi webshop fejlesztés

Weboldalunk szolgáltatásunk bemutatásán kívül hasznos információkat és tudásanyagot tartalmaz minden webáruház tulajdonos számára. Ezek az anyagok a Tudástárban találhatóak.

Webáruház készítés

Webáruházakat (és egyéb weboldalakat) készítünk egyedi igények szerint is

Webáruház üzemeltetés

Az elkészített webáruházak működéséhez minden szükséges feltételt és supportot biztosítunk

Keresőoptimalizálás

Segítünk webáruházát a Google, és további keresők elejére hozni.

Próbálja ki ingyen 30 napig

Tesztelje webáruházunkat, próbálja ki most ingyen, kötöttségek nélkül 30 napig.

Ingyenes tanácsadás

Szakértő kollégáink díjmentesen tanácsokkal és apróbb munkákkal segítik meglévő és leendő előfizetőinket a +36202344240 -es számon.

GDPR dokumentumok

Összeállítottunk egy megvásárolható GDPR-nek megfelelő adatkezelési dokumentációt, mely a weboldalak és webáruházak számra nyújt azonnali megoldást.

Mit nyújtanak webáruházaink?

 

MODERNET, KÖLTSÉGHATÉKONYAN ÉS GYORSAN

Korszerű, profi webáruházát már 59.000 Ft-tól elkészítjünk Önnek, akár 3 nap alatt

 

KOMPLEX MEGOLDÁST NYÚJTUNK

Nemcsak elkészítjük webáruházát, hanem üzemeltetjük, karbantartjuk és segítünk Önnek

 

KORLÁTLAN LEHETŐSÉGEK

Korlátlan tárhely a termékeknek, korlátlan kategória és termékmennyiség, korlátlan forgalom, korlátlan e-mail cím

 

SZEMÉYRE SZABHATÓ

Minden webáruházunk egyedien alakítható és bővíthető az igények szerint
 

MODULÁRIS FELÉPÍTÉS

Csak azokért a modulokért fizessen, amelyekre valóban szüksége van!
 

MOBILBARÁT, RESPONSIVE MEGJELENÉS

Letisztult megjelenésű webáruházaink mobil eszközökön is zavartalan használatot biztosítanak, alapáron

 

KERESŐBARÁT FELÉPÍTÉS

Elkészített oldalaink keresőoptimalizált struktúrával rendelkeznek, 100%-ban SEO-barátak

 

GDPR KOMPATIBILIS

Webáruházaink a 2018 május 25-én életbe lépő Európai Úniós Adatvédelmi Törvény szabályainak megfelelnek

ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE

RÓLUNK MONDTÁK

Ajánljuk figyelmébe elektromos cigikkel foglalkozó partner oldalunkat. melyen frissi infórmációk találhatóan elektromos cigarettákkal kapcsolatban. Eléthető az ecigaretta.eu weboldalon.

Kiemelt partnerünk a Magyarország legújabb CBD olajakat és egyéb CBD termékeket forgalmazó webáruháza, a CBDcenter.hu. A kannabisz gyógyító és regeneráló hatásáról bővebben a weboldalon olvashat.

Az upsell és a cross-sell ajánlat a webáruházakban Az upsell és a cross-sell ajánlat a webáruházakban
Az upsell és a cross-sell ajánlat a webáruházakban
Az upsell és a cross-sell két olyan módszer, mellyel még többet hozhatsz ki a webáruházadból, és még nagyobb nyereséget érhetsz el. Ezek használatát tekintjük át ebben a bejegyzésben.
Hogyan érj el konverziót a webáruház vásárlói érzéseire hatva Hogyan érj el konverziót a webáruház vásárlói érzéseire hatva
Hogyan érj el konverziót a webáruház vásárlói érzéseire hatva
A modern marketing egyik nagyon jól működő módszere, amikor a vásárlók érzéseire hatsz, és ezáltal érsz el konverziót. Ennek egyik speciális ága a kimaradásból való félelem felhasználása, ennél az emberek attól tartanak, hogy kimaradnak egy jó vételből, és ezzel lehet őket a vásárlás irányába terelni. Természetesen ez a módszer nagyon sok visszaélésre is lehetőséget adhat, de ha te hosszabb ideig a webáruházad működtetéséből szeretnél élni, akkor egyáltalán nem ajánlott átverésekkel foglalkoznod. Annál inkább érdemes becsületes módon hatnod a vásárlók érzéseire, hiszen ez növeli a konverziód és hosszú távon is sikeressé teheti a vállalkozásod.
Szerezz ügyfeleket webáruházadba hirdetési keret nélkül Szerezz ügyfeleket webáruházadba hirdetési keret nélkül
Szerezz ügyfeleket webáruházadba hirdetési keret nélkül
Manapság már mindenhol az olvasható, hogy internetes hirdetések nélkül szinte lehetetlen értékesíteni. Legyen szó akár Google-, akár Facebook hirdetésekről, főleg egy induló vállalkozásnak kell hatalmas pénzeket a promócióba fektetni, hogy egyáltalán felkerüljön a térképre.  Ha erre nincs lehetőséged, akkor még mindig használhatod a kreativitásod, hogy a közösségi média segítségével vásárlókat gyűjts. Bár a következő tippeknél nem lesz szükséged túl sok pénzre, beletett munkára már annál inkább. Viszont minél többet dolgozol a saját vállalkozásodon, annál több látogatót érhetsz el minden nap!
Hogyan szerezz visszatérő ügyfeleket a webáruházad számára? Hogyan szerezz visszatérő ügyfeleket a webáruházad számára?
Hogyan szerezz visszatérő ügyfeleket a webáruházad számára?

Az új ügyfelek megszerzése nagyon fontos, de egyetlen vállalkozás sem lehet sikeres a visszatérő ügyfelek nélkül. Különösen igaz ez a webáruházak számára, ahol a kutatások alapján az ügyfélmegtartás 5%-os javulásával akár 25-50%-kal is nőhet a profit. Ráadásul, egyetlen új ügyfél megszerzése ötször többe kerül, mint megtartani egy régit.
Ebben a blogbejegyzésben olyan tippeket nézünk meg, melyek segítségével te is visszatérő ügyfeleket szerezhetsz a webshopod számára.

webáruház fotók webáruház fotók
Így növeld webáruházad bevételét képek, fotók megfelelő használatával

A webshopokban történő vásárlás szinte minden esetben nagy mértékben támaszkodik a termék fotókra. Az online térben nincs lehetőséged kézbe venni, megtapogatni, felpróbálni, megszagolni a terméket, a száraz leíráson kívül szinte teljes mértékben csak a fotókra támaszkodhatsz. Ez a tényt a nemzetközi kutatások is alátámasztják, amelyek szerint online vásárlásaink során több, mint 90%-ban a termék vizuális megjelenésére támaszkodunk, semmint az egyéb információkra.

Webáruház ASZF kötelező elemei Webáruház ASZF kötelező elemei
Egy webáruház Általános Szerződési Feltételeinek (ASZF) kötelező elemei
Az ÁSZF, azaz az Általános Szerződési Feltételek minden webáruház elengedhetetlen dokumentuma, hiánya komoly büntetést von maga után. Nemcsak a webáruház üzemeltetőnek a kötelezettségeit, de a vásárlónak a kötelezettségeit is tartalmaznia kell – nézzük meg ezeket most részletesen.
Egyszerűen nagyszerű webáruház – mire figyeljünk a szerkesztésnél Egyszerűen nagyszerű webáruház – mire figyeljünk a szerkesztésnél
Egyszerűen nagyszerű webáruház – mire figyeljünk a szerkesztésnél

A webáruház tervezés után jöhet a tartalommal való feltöltés. Nagyon fontos, hogy lényegre törő, könnyen értelmezhető és letisztult legyen a vásárlónak kínált szolgáltatás.

A webáruház tervezés/készítés alappillérei A webáruház tervezés/készítés alappillérei
A webáruház tervezés/készítés alappillérei
A webáruház tervezése során nagyon fontos odafigyelni arra, hogy az oldalon értékesítésre kínált áru lényegre törő leírással rendelkezzen, valamint figyelmet kell fordítani arra is, hogy a termékeken keresztül megismerjen minket a vásárló, mert ezáltal kialakul egy bizalmi kapcsolat is, mely sokat lendít az üzlet sikerességén.
webáruház digitális identitás webáruház digitális identitás
Webáruház vásárlói szemmel: a digitális identitás megvédése
Riasztó és nyomkövető van az autójában? Megerősített ajtó és rejtett kamera védi az otthonát? Webáruházban vásárolt, és hasonló témájú leveleket kap? Úgy tűnik, hogy minden vagyona biztonságban tudható! De mi a helyzet a digitális értékekkel, azokat hogyan védi meg?
Webáruház influencerek Webáruház influencerek
Webáruház influencerek: kik azok és mit akarnak?
A Celebrity Intelligence nevű cég 2017 végén egy tanulmányt tett közé, amelyben influencerek és márkák digitális együttműködéseit elemezte, amely során mintegy 270 webáruház marketingszakembert, továbbá számos ügynökséget és webáruház készítési szakembert meginterjúvolt a reális eredményekért.
GDPR dokumentáció vásárlás GDPR dokumentáció vásárlás
Adatvédelmi törvény: GDPR dokumentáció, irat minta megvásárolható webáruház, honlap, weboldal tulajdonosoknak
A 2018. május 25-én életbe lépett úniós adatvédelmi törvény (GDPR) rendelkezései szerint minden weboldal és webáruház tulajdonosnak gondoskodnia kell a személyes adatok védelméről, ellenkező esetben akár több millió eurós büntetés sem zárható ki. Összeállítottunk egy megvásárolható GDPR-nek megfelelő adatkezelési dokumentációt, mely a weboldalak és webáruházak számra nyújt azonnali megoldást.
Webáruház futárszolgálatok Webáruház futárszolgálatok
Futárszolgálat összehasonlítás, elemzés, legjobb árak, vélemények - webáruház készítés esetére
avagy: Hogyan válasszuk ki a megfelelő futárszolgálatot webáruházunk számára. A webáruházak üzemeltetőinek egyik legnehezebb feladata kiválasztani, hogy melyik futárszolgálattal juttassák el a megrendelt termékeket a vásárlóknak. Ehhez a feladathoz szeretnénk segítséget nyújtani egy cikksorozattal, melyben a legközkedveltebb futárcégeket hasonlítjuk össze.
A webáruházak előnyei A webáruházak előnyei
A webáruházak előnyei
A webáruházak megjelenése hatalmas változást okozott a kereskedelemben és a vásárlási szokásokban egyaránt. Ma már mindenkinek lehetősége van hozzáférni a webáruházakhoz, hiszen a számítógépek és a laptopok mellett már az okos telefonokon is elérhetjük a kínált termékeiket. A vásárlók szempontjából nagy előnyt jelent a webshopok megjelenése, hiszen így bármit megvásárolhatnak pillanatok alatt, anélkül, hogy kimozdulnának a lakásból.
Mire figyeljünk a webáruház megtervezése során? Mire figyeljünk a webáruház megtervezése során?
Mire figyeljünk a webáruház megtervezése során?
A SEO elemző programok számos adatot szolgáltatnak a felhasználók részére, ám ezek között néha akad olyan adat is, amely teljesen felesleges a keresőoptimalizálás szempontjából. Épp a napokban jelent meg egy hír a szöveg/kód arány jelentőségéről. A szöveg/kód arány a weboldalak HTML kódjának és az oldalon megjelenő tartalomnak a mennyiségére utal. A legtöbb SEO elemző program erről az arányról is szolgáltat információt, de a keresőoptimalizálás szempontjából ez teljesen lényegtelen.
A keresőoptimalizálás típusai és jelentősége A keresőoptimalizálás típusai és jelentősége
A keresőoptimalizálás típusai és jelentősége
Az online marketing egyik legjelentősebb fegyvere a kereső optimalizálás. Ez a módszer igen összetett és nagyon hatékony megoldást nyújt a webáruházak népszerűségének és egyben a bevételének növelésére. Sokan úgy gondolják, hogy a kereső optimalizálás, vagy röviden SEO (az angol Search Engine Optimization kifejezésből) csupán a link építésből áll.