Ugrás a tartalomra

Webáruház bérlési / készítési és üzemeltetési esettanulmány: Jázmin Babaruha

Webáruház bérlési / készítési és üzemeltetési esettanulmány: Jázmin Babaruha

A Jazminbabaruha webáruház közel 2 éve, 2013-ban kezdett működni. Ma már szép forgalmat bonyolít le, ami egyrészt köszönhető annak, hogy a webáruház készítése után egy boltot is nyitott Jászberényben.

A két kereskedelmi forma láthatóan szerencsésen kiegészíti egymást. 

 

Egyrészt nincs könnyű dolga, hiszen bébi- és gyermekruhát forgalmaz, amit nagyon sok webáruház forgalmaz a weben, akár új, akár használt gyerekruhát.

 

Specifikuma, hogy ruhácskái nagy része mesefigurásak – ezekből sincs kevés a Neten – mint például a Disney figurák, de ezen kívül még több mint 25 - a gyermekek által kedvelt és népszerű – rajzfilm figurás bébi és gyermekruhát árul. Természetesen minden újdonság azonnal megjelenik a készletében, amint a piacra kerül. 

Persze ez nem lenne elég, ahhoz, hogy a vásárlók megtalálják, akár a boltját, akár a webáruházát.

 

  • Az első időben nagyon igényes – a gyerekek nagy örömére - szórólapokat juttattak el a háztartásokba.
  • A céges Facebook oldalukon napi rendszerességgel, folyamatosan közzéteszik az újdonságokat és az esetleges akciókat
  • Létrehoztak egy külön Facebook csoportot, és közvetlen, személyes, emailes kapcsolatban vannak a visszatérő vásárlóikkal, akik feltehetik, a kérdéseiket mielőtt leadják a rendelést.
  • Ezen túlmenően minden olyan csoportban, megjelennek, amihez valamilyen módon kapcsolódhatnak, pl. ilyena Disney rajongók csoportja
  • Negyedévente a helyi sajtóban is megjelentetnek hirdetést
  • A helyi rádióban is rendszeresen reklámozzák boltjukat és webáruházukat!
  • Üzletpolitikájukra jellemző, hogy csak magyar gyártású (nem kínai) minőségi termékeket forgalmaznak, állandó partnertől.
  • Alkalomadtán, - pl. karácsony, húsvét, iskolakezdés – akciókat szerveznek és ezt a weboldalon, a Facebookon vonzó módon közzé teszik
  • Hosszú távra terveznek, így olyan árakkal dolgoznak, hogy vásárlóiknak megfizethető legyen, többek között a és a szállítási költséget is igyekeznek lehetőleg alacsony szinten tartani.
  • Fő céljuk a vásárlók megtartása és ez sikerül is a tapasztalat szerint, mert vásárlóik még akkor is őket választják, ha esetleg ugyanazt a terméket a konkurenciánál 100-200 Forinttal olcsóbban is megkaphatnák.

 

Ami azonban a sikerük igazi záloga az a személyesség! 

 

Az állandó figyelem, és rendelkezésre állás! A webáruházban is úgy érzik magukat vásárlók, mint amikor betérnek a boltba. Ennek eredményeképpen egymásnak ajánlják a Jázminbabaruha boltot. 

 

Természetesen azt nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ez a termékkör érzelmileg sem hagyja érintetlenül a vásárlókat, de a fentiekben leírtak nélkül jóval kisebb lenne a hatékonysága.

 

Amennyiben webáruházzal kapcsolatos tanácsra van szüksége, várjuk hívását a +36-20 234 42 40 -es számon.