Ugrás a tartalomra

Hogyan kezdjünk neki cégünk Facebook oldalának létrehozásához

Hogyan kezdjünk neki cégünk Facebook oldalának létrehozásához

Egy Facebook oldal kiváló eszköz lehet a cégünkkel kapcsolatban álló partnereinkkel, ügyfeleinkkel, vagy cégünk, termékei iránt érdeklődő emberekkel való kapcsolattartásra, új ügyfelek szerzésére.
Sokan regisztrálnak "személyként" a Facebook-ra, cégük adataival, képeivel. Ez azért hiba, mert nem tudják alkalmazni a cégek számára kialakított eszközöket
Ma már lehetőségünk nyílik arra is, hogy a személyes profilunkat céges oldallá alakítsuk. (Ebben az esetben az addigi tartalom elvész, viszont az „ismerősök” „like”– olókká alakulnak.)

Tehát, amit fontos tudni: a Facebook profil magánszemélyek platformja, a Facebook oldal pedig cégek, vállalkozások, márkák, ismert embereknek pl. politikusok, zenekarok, színészek platformja.

Kezdeti lépések:

  1. Jelentkezzünk be saját email címünkkel és jelszavunkkal, majd írjuk be a keresőbe „oldal” és a megjelenő listából válasszuk ki „Új Facebook oldal létrehozása” linket.
  2. Ha nincs profilunk, akkor a Facebook regisztrációs oldalán, válasszuk alul az Oldal létrehozása opciót és hozzuk létre az oldalt és a profilt egyszerre, a profiloddal automatikusan adminisztrátora leszel az oldalnak
  3. Válasszuk ki az oldal típusát, majd nagyon ügyeljünk arra milyen címet adunk az oldalunknak, mert azt később nem tudjuk megváltoztatni.
  4. Válasszunk képet, amelynek 851 pixel szélesnek és 315 pixel magasnak kell lennie, ha ennél kisebb képet töltünk fel, az meg lesz nyújtva. a megfelelő méretre.  Majd állítsuk be a cégünket azonosító bélyegképét.
  5. Kezdjünk neki a szerkesztésnek, de amíg nem akarjuk nyilvánossá tenni az oldalt, jelöljük be „Csak az adminisztrátorok láthatják” opciót

Miután létrehoztuk cégünk Facebook oldalát, megtervezve megjelenését, sokszor azt a legnehezebb kitalálni, mivel frissítsük, naponta, de legalább hetente oldalunkat. Mi az, amivel elő tudjuk segíteni és egyben ki tudjuk alakítani a cégünk és célközönsége közötti kétirányú kommunikációt.  Ennek megtervezése nélkül tehát nehéz lesz tartósan és sikeresen kihasználni a Facebook adta lehetőségeket.
Kitartás és idő kell hozzá, hogy előállítsunk olyan tartalmat, amivel közönségünk érdeklődését fenn tudjuk tartani, élővé tudjuk tenni és „rajongóink” majdan ügyfeleinkké váljanak.