Fel!

Egy webshop sikeressé tétele, és a vásárlók ösztönzése

webshop sikeressé tétele
Nem egyszerű dolog megszerezni a vásárlókat, sőt ha sikerül is webshopodba csábítani őket az még mindig nem jelenti azt, hogy valóban vásárolni is fognak. Szükség van némi ösztönzésre, inspirálásra, hogy végül egy adott termék vagy szolgáltatás mellett tegyék le a voksukat. Márpedig a webshop készítés, illetve működtetés fő célja csak úgy, mint a legtöbb üzlet célja, a sikeres értékesítés. Fontos tehát, hogy legyen stratégiánk vevőink döntésének befolyásolására.
 
Szerencsére webshopunkban, illetve online üzletünkben számtalan lehetőségünk van vevőink vásárlási hajlandóságának növelésére, csak élnünk kell ezekkel a lehetőségekkel.
• Először is a legfontosabb, hogy minél részletesebb legyen a termékek leírása.
• Másodszor, hogy a termékek fotói színesek és élethűek legyenek.
•  Bemutathatod termékidet használat közben is videók és hanganyagok segítségével. A sokféle, életből vett példával egy-egy termék személyre szabottá válhat, így vevő úgy érzi majd, hogy az épp az ő számára készült!
• Tehát a lényeg, hogy vásárlóid minél több részletettel, vásárlási opcióval megismerkedhessenek egy-egy termékre vonatkozóan.
• A következő fontos lépés, amit sokan talán tapasztalat híján, vagy csupán lustaságból, elmulasztanak: a választ a vásárlók feltett kérdéseire vagy lehetséges kérdéseire.
• A webshop készítés során, feltétlenül alakítsd ki a jól ismert „Gyakori kérdések” oldalt, ahová egy „Hogyan használjam?”videót is bátran feltölthetsz. Hidd el, a látogatók értékelni fogják, ha interaktivitást tapasztalnak. Ez az egyik legjobb eszköz, amit bevethetsz, vásárlóid mélyebb elkötelezettségének érdekében és lojalitásuk fokozására.
• A visszajelzések ugyancsak fontos szerepet töltenek be abban, hogy vásárlóid visszatérjenek weboldaladra.  A vevők ugyanis nagyon is bíznak mások tapasztalataiban. Tehát érdemes visszajelzést kérni, sőt inspirálni akár valamilyen ajándékkal is, hogy vásárlás után minél többet hangot adjanak véleményüknek. A potenciális vásárlóink döntését megkönnyíti, ha az oldalon ajánlásokat, észrevételeket is találnak az adott termék kapcsán.
© Webáruház készítés, MiniBolt rendszer, 2013. Forró drót információs telefonszám: +36-20 234 42 40

Clicky Web Analytics